Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom tikt me samsung oplader?

Heey forumleden, Ik heb sinds kort een samsung. Toen ik de oplader (nieuw) uit de doos haalde en in het stopcontact start hoorde ik een tikkend geluid.

Ik hoor het nu nog steeds, ook waneer ik hem eruit haal blijft hij ongeveer 5 minuten door tikken.

Wanneer ik me telefoon oplaad stopt hij met tikken maar zodra ik het kabeltje eruit haal begint hij weer.

Kan dit kwaad?

mvg,

Stephan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
6.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bom?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is in ieder geval niet normaal als hij net nieuw uit de doos komt zou ik even contact opnemen met de winkel waar je het hebt gekocht. Hetzelfde gebeurt soms ook met laptop opladers:

Een tikkende of klikkend geluid afkomstig van uw oplader duidt op een probleem met het snoer, wat problemen zou kunnen betekenen voor uw laptop. Een defecte adapter kan uw laptop voorzien van te veel of te weinig elektriciteit, wat als gevolg kortsluiting of een onjuist oplaadproces kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding