waarom tikt me samsung oplader?

Heey forumleden, Ik heb sinds kort een samsung. Toen ik de oplader (nieuw) uit de doos haalde en in het stopcontact start hoorde ik een tikkend geluid.

Ik hoor het nu nog steeds, ook waneer ik hem eruit haal blijft hij ongeveer 5 minuten door tikken.

Wanneer ik me telefoon oplaad stopt hij met tikken maar zodra ik het kabeltje eruit haal begint hij weer.

Kan dit kwaad?

mvg,

Stephan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
6.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bom?

Antwoorden (1)

Het is in ieder geval niet normaal als hij net nieuw uit de doos komt zou ik even contact opnemen met de winkel waar je het hebt gekocht. Hetzelfde gebeurt soms ook met laptop opladers:

Een tikkende of klikkend geluid afkomstig van uw oplader duidt op een probleem met het snoer, wat problemen zou kunnen betekenen voor uw laptop. Een defecte adapter kan uw laptop voorzien van te veel of te weinig elektriciteit, wat als gevolg kortsluiting of een onjuist oplaadproces kan zijn.