Hoe werkt hollandse nieuwe?

Als je sms't naar iets wat geld kost. Zijn dat dan extra kosten die bij je rekening komen van je abonnement? Of gaan deze kosten af van je abonnement zelf. Bij mij staat er: (Nog over: 14,73 euro.)
Ik heb een sim only abonnement.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

Dit gaat van je te goed/saldo af, dit zijn geen extra kosten voor je rekening
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het mooie van hollandsnieuwe. Het bundeltegoed is in principe een portemonnee waar alle kosten uit worden betaald. De ene dienst kost wat meer, dan de andere: betaalde sms'jes of buitenland bellen in vergelijking met standaard bellen/sms/mobiel internet. Als je niet instelt dat je tegoed automatisch wordt aangevuld, zul je niet voor verrassingen komen te staan.

Als je tegoed op 3 euro zit krijg je een sms. Je kunt dan door het sturen van een sms je saldo met bijvoorbeeld 5 euro verhogen. Dit extra bedrag wordt dan wel van je rekening afgeschreven. Informatie hierover kun je vinden op de site van hollandsnieuwe.