Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe herstel ik een beschadigde app ?

Ik wil een app downloaden maar telkens als ik hem wil installeren krijg ik de melding "passeer fout, fout tijdens het passeren van het pakket" ik ben er ook achter gekomen dat het bestand beschadigd was. Dus ik heb de app ook al meerdere keren her gedownload maar dat maakt ook niks uit. Ook heb ik de app al eens gedownload via de pc en zo op de gsm gezet maar ook zo ging het niet. Het zou heeel leuk zijn als jullie een oplossing vinden want ik probeer het al een paar weken
Mvg,
Ingo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bedoel je misschien "parseerfout"?
Zie onderstaande link eens na. Is wel een wat ouder antwoord op een soortgelijke vraag maar misschien helpt het je verder :)

http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/handhelds-smartphones/houdt-parseerfout-download-android-app.298826
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om een app die je niet in het market kan downloaden en ik vind ook geen toepassingen in mijn instellingen
Mvg,
Ingo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je je apparaat in ontwikkelaars modus gezet?
Mocht dit niet zo zijn dan moet je het volgende doen. -Ga naar instellingen.
-Ga naar algemeen
-Ga naar Toestel info in click 7 keer op build nummer , je krijgt dan vanzelf de melding "toestel is nu in ontwikkelaars modus" kan ook zijn dat 4 keer al genoeg is trouwens, ben hier niet meer zeker van
-Ga nu naar ontwikkelaarsopties en vink "USB fout opsporing" en "Onechte locaties toestaan" aan. Het kan zijn dat dit de oplossing is.
Heb je trouwens ook al geprobeerd om de file ergens anders te downloaden?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding