Wat is het rode puntje bovenin bij mijn iphone 5s?

Wanneer ik savonds op mijn telefoon zit zie ik bovenaan ( boven mijn verlichte beeldscherm) een rood , verlicht puntje zitten.
Het puntje zit op de volgende plek: je hebt de selfiecamera, daaronder zie je een streepje en daar gelijk links naast zie je een ( normaal zwart ) rondje. Nogmaals, het zit aan de buitenkant.
Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
40K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dit niet op mijn Iphone 5s?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie wel het zwart puntje, maar het brand niet rood bij mij
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb ook een iPhone 5s en zie dat lampje ook en als ik me hand ervoor houd gaat opeens me scherm zwart weet iemand wat dat dan betekend of heeft iedereen dat?

Antwoorden (1)

Dat is je nabijheids sensor in je iphone (proximity sensor). De sensor zorgt er bijvoorbeeld voor dat het scherm automatisch uit gaat als je de telefoon aan je hoofd houd tijdens het bellen. Dit lampje heeft iedere iphone en je hoeft je er dus geen zorgen om te maken