Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een samsung galaxy telefoon koop moet ik dan een internet abonnement afsluiten om wifi te kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
661
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gaat om de samsung galaxy ace
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb zelf Galaxy Note met goedkoop sim only van Tmobile..
Dus geen internet bundel ofzo ...
Thuis mn eigen Wifi en onderweg bij Mac e.d.
Kost verder niets extra.
Ritsuka
11 jaar geleden
Nee, alleen een wifi router thuis
Ritsuka
11 jaar geleden
Wifi is in principe gratis

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om wifi te gebruiken, heb je géén extra internetbundel nodig. Echter om het advies compleet te maken, zou ik wel adviseren de laagste bundel erbij te nemen, voor als je bijvoorbeeld je telefoon onderweg ook in contact hebt met het internet of per ongeluk toch internet gebruikt buiten de wifi om; dan is een losse internet-tik kostbaarder dan een kleine bundel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de tip,was een tijdelijke super aanbieding dus ik heb de tel gelijk aangeschaft:)

Andere antwoorden (1)

Nee voor je wifi heb je geen internet abonnement op je telefoon nodig! Alleen als je gebruik maakt van 3G moet je betalen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3G?????????? (vroeg de leek ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3G is internet via je telefoon aanbieder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3G is (geloof ik) internet via zendmasten, ongeveer hetzelfde als waarmee je mobiel kunt bellen. Met wifi kun je je eigen draadloze modem gebruiken, kost verder niks extra's.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding