wat is het beste mobiele telefoon abonnement voor mij ????

Ik heb nu een mobiel met een sim-kaartje erin maar nu heb hem een tijd niet gebruikt en kan ik er niks meer mee want hij geeft aan registratie sim-kaart mislukt.
Maar nu wilde ik een nieuwe kopen maar wat is voor mij het beste.
Ik wil hem namelijk alleen gebruiken als ik van huis ga ofwel voor nood gevallen als je pech krijgt of zo dat je iemand kunt bellen.
Wil hem niet thuis gebruiken omdat ik nu voor thuis een telefoon abonnement heb waar je geen abonnementskosten betaald maar alleen de gesprekskosten.
Nu vraag ik mij af wat is voor mij de beste oplossing omdat ik mijn mobiel niet vaak gebruik en ik hem wel een jaar of langer niet gebruik.
Met mijn oude mobiel ben ik steeds mijn beltegoed na een tijde kwijt al was dat niet mogelijk zieden ze toen ik hem heb gekocht en nu wil hij niet meer omdat ik steeds sim-kaart registratie mislukt krijg waar ik van anderen heb begrepen dat het nummer na een tijdje word vergrendeld zodat je hem niet meer kunt gebruiken .
Mijn vraag is wat is voor mij het beste omdat ik hem niet vaak soms een hele tijd niet het beste ?????????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Ik zou even naar je provider gaan. daar hebben ze vast en zeker iemand staan die jou advies kan geven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Denk eens aan geen Abonnement , gewoon een prepaid . Misschien past dat gewoon op het toestel die je al hebt . Anders de goedkoopste !? Je koopt dan in jouw geval zo'n pakket en wat bel te goed zeg voor 10 € dat is dan altijd goedkoper dan een echt abonnement ook al is je belte goed na een jaar weg :( iedere x voor dat je bel tegoed op is koop je weer een nieuw belte goed . Een abonnement is in jouw geval zonde van de vaste maand kosten . Loop eens langs een tel winkel en laat je tel simlock vrij maken daar heb je recht op na een jaar . En koop daar de goedkoopste prepaid kaart . Succes .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Simyo pre-paid is de enige voorwaarde dat je per 6 maanden minimaal 1x belt of SMS't. Verdere kosten zijn er niet: je betaalt uitsluitend wat je echt verbruikt.
Kijk eens bij Simyo.
Je beltegoed blijft onbeperkt geldig.
Alleen moet je 1x in de zes maanden een sms sturen of een keer bellen.
Zo'n prepaid kaartje heb ik ook.
En ik heb op de kalender staan wanneer ik even een sms moet sturen.
9 jaar geleden
Gewoon een prepaid nemen. En regelmatig de telefoon opladen, aanzetten, paar keer per jaar een sms sturen of kort belletje maken. Ook voor de batterij van de telefoon is het niet goed om een jaar werkloos in de kast te liggen. Heb je 'm dan in een noodgeval eens nodig, dan is 'ie na 5 minuten bellen al weer leeg. Of eerder. Ook als de batterij net helemaal is opgeladen. Het soort batterijen dat voor telefoons wordt gebruikt is niet gemaakt om lang ongebruikt te laten.