Waarom kan ik een Oostenrijker die ik deze vakantie ontmoet heb niet bereiken met het volgende nummer: 01711xxxxxx?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Aangezien de persoon uit Oostenrijk komt moet je de landcode van Oostenrijk toevoegen, deze is +47 het nummer moet dus zijn +471711xxxxxx

Toegevoegd na 50 seconden:
Excuses de landcode is +43 dat wordt dus +431711xxxxxx
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Dat moet toch zijn 00431711xxxxxx?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat lukt niet... helaas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan heb je het verkeerde nummer ;) en ja 0043 of +43 is hetzelfde
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hhmm oke bedankt voor het antwoord!
Antoni
9 jaar geleden
Op internet is vast wel een Oostenrijks telefoonboek te vinden...