Hoe kan ik m'n foto's uit de filmrol verwijderen en dus niet uit m'n albums op m'n iPhone 4S iOS 7?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
7.7K

Antwoorden (2)

Dat kan niet. Wat in je filmrol staat wordt gekoppeld naar Albums. Dus wis je het 1 wis je automatisch het andere
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de hulp! :)
Van de foto's die in je filmrol staan kun je albums maken, die foto's in het album komen dus uit je filmrol. Als jij de foto verwijderd uit de filmrol wordt het dus automatisch ook verwijderd uit je album, omdat de foto origineel uit de filmrol komt.