Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Je een poosje uitsloven door bijv je kamer op te ruimen, klusjes doen thuis, op tijd thuiskomen, afspraken na te komen enzovoort. En dan zo af en toe zeggen dat je als je Blackberry krijgt dat je de allerliefst ouders van de wereld hebt. Als dat nog niet helpt kun je het helaas we vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou inderdaad kunnen. +1
zeg dan dat je nooit meer iets zal vragen doe ik altijd en dan krijg ik het maar later vraag ik toch noch iets :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal een maand lang de afwas doen of zelf mijn kamer opruimen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil er ook graag een maar ik moet volgens mijn moeder sparen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat het bel kosten uit spaart!!je kunt nl ping of what's up gebruiken dat is gratis sms ,foto's enz video's enz en natuurlijk het is zo handig vr school ,vertaal ,opzoeken enz benadruk de voordelen die ook voor je ouders er toe doen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp dat jouw ouders alle kosten van je iPhone betalen? Voor de meeste ouders is het namelijk geen voordeel als iets dat het kind zélf zou moeten betalen wordt uitgespaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat hebben ze nooit kunnen doen ,rare aanname trouwens . .maar ouders zouden het toch voor jou prettig kunnen vinden ook wat het voor jou betekent maar oke je kunt niet altid alles hebben succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ps indien jij zgn alles zelf bet waarom moet(wil)je dan nog je ouders overhalen ,je weet je inkomsten je uitgaven je wensen een kwestie van prioriteiten stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh, ja, ik betaal al mijn kosten zelf. En ik hoef mijn ouders dan ook voor niets over te halen. Het zou ook een béétje raar zijn als ik als 31-jarige vrouw mijn ouders nog zou bezeuren om leuke gadgets te krijgen, denk je niet? Het punt is juist dat iemand die zijn eigen kosten betaalt, ouders nergens voor hoeft over te halen. Het argument van lagere belkosten is dan ook alleen relevant als ouders zowel blackberry als belkosten zouden betalen. Vandaar dat je antwoord overkwam als één van iemand die heerlijk van alles voor zich laat betalen.
Ik zou wel een goede reden weten om een Samsung Galaxy te nemen; Je gezondheid, ik denk dat je ouders jouw gezondheid heel belangrijk vinden!

De Galaxy 9000 heeft het laagste stralingsniveau van alle smartphones. SAR 0,24 in plaats van 1,02 van de Blackberry!!

Maar ja, als je dus persé de Blackberry wilt hebben dan kun je beter je mond houden over dit gezondheidsfeitje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding