Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe abboneren via je gsm op mijn website en dat ik elke week via mijn website nieuwsbrieven schrijf en dat de mensen het ontvangen via hun gsm?

ik wil zoiets op mijn website plaatsen dat ze kunnen abboneren en elke week een nieuwsbrief ontvangen via berichten via hun gsm.

ik vind het nergens heb het al overal gezocht we zijn een klein bedrijfje maar willen wel grootworden. ik zal het wat duidelijker maken hieronder:

stel dat je met je pc op mijn website zit en ze klikken bv. op abboneren via gsm: dat ze hun gsm nummer moeten invullen en hun voor en achternaam en elke keer als ik dan mijn nieuwsbrief schrijf dat die mensen die geabboneert zijn een bericht via hun gsm krijgen gelijk een gewone sms met die kleine nieuwsbrief bijvoorbeeld: er zijn weer 20 nieuwe gebruikers op de website grijp je kans.

(wij zijn een datingsite)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wat jij bedoelt is 'sms marketing'. Als je online op die woorden zoekt, ga je wel vinden wat je nodig hebt.
Dit is een voorbeeld: http://www.cellcom.eu/nl/sms-toepassingen/sms-marketing
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je daarvoor nodig hebt is een SMS gateway en wellicht een stukje maatwerk qua software. Stel jezelf wel de vraag of het nog heel effectief is in de tijd dat mensen ook gewoon e-mails kunnen openen op hun smartphones.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding