Kan ik gratis smsen naar Frankrijk met deze abonnement?

Hallo allemaal,

Mijn vriend is naar Frankrijk gegaan en bij zijn vakantiehuisje heeft hij geen internet.
Daardoor moeten we smsen, maar ik weet niet of dit binnen mijn bundel is...
Weet iemand of ik hiervoor betaal of binnen mn bundel zit?

Abonnement: Voordeelsim 300+100 (T-Mobile)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ivana
9 jaar geleden
Ja hoor, dat kan gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gratis? Volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt aan je vriend:
Heeft hij een Nederlands abonnement, dan ja
Heeft hij een prepaid, dan nee
Heeft hij een Frans abonnement, denk het niet maar in dat geval ook nee..
En gratis tot die 100 stuks hè ;) ouderwetse 160 karakters per bericht ook niet vergeten
Ivana
9 jaar geleden
Voor die pasar centen die een SMS kost hoef je het niet te laten. Ik heb ook prepaid en kan gewoon SMS-en met Frankrijk

Antwoorden (1)

Ligt aan je vriend:
Heeft hij een Nederlands abonnement, dan ja
Heeft hij een prepaid, dan nee
Heeft hij een Frans abonnement, denk het niet maar in dat geval ook nee..
En gratis tot die 100 stuks hè ;) ouderwetse 160 karakters per bericht ook niet vergeten