al ik iemand probeer te bellen met mijn blackberry komt er 'oproep mislukt. telefoonnummer niet in lijst met toegestane oproepen.' wie kan me helpen?

ik kan ook geen sms'en versturen of krijgen, hoe stel ik dit in? Als ik bij 'help' ga zoeken vind ik dit probleem ook niet, dus liefst uitleg uit eigen ervaring als dit kan :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Probeer je SIM-kaartje eens uit te halen, af te wrijven en er terug in te steken. Blackberry heeft zijn 'moment of fame gehad' en stopt dus ook niet veel moeite in het in stand houden van hun bestaande toestellen...