Kan ik met prepaid van KPN een ''onbeperkt online bundel'' van Hi kopen?

Het maandabonnementje van Hi kost €7,50 om 31 dagen onbeperkt te internetten via mobiel internet en wordt van je prepaid-tegoed afgescreven als je *143# belt. Maar ik heb KPN prepaid en Hi is van KPN, dus kan ik met KPN die bundel kopen van mijn prepaid-tegoed?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

Nee dat is niet mogelijk. Het zijn afzonderlijke producten. Producten van Hi, Telfort en KPN zijn uit uitwisselbaar op die manier. KPN kent zelf wel maandbundels van:
- 200 MB (10 euro)
- 500 MB (15 euro)

Is je bundel op of afgelopen? Dan betaal je € 1,02 per MB.

Toets *132# gevolgd door de beltoets om je aan te melden voor Internet Maandtegoed 200 MB. (Internet Maandtegoed 200 MB wordt automatisch verlengd)

Toets *143# gevolgd door de beltoets om je aan te melden voor Internet Maandtegoed 500MB. (Internet Maandtegoed 500 MB stopt automatisch na 31 dagen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toets *132*001# om te kijken hoeveel mb je nog hebt