Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vakantie ander land, whatsapp gratis?

Ik heb whatsapp op mijn telefoon, en ga met mijn telefoon naar polen, met als provider simyo. Als ik inlog op en wifispot en verbonden ben,is het dan gratis om een whatsapp berichtje te sturen vanuit polen op wifi naar iemand die in nederland is of in een ander land? Ik had gister mijn telefoon op wifi ingesteld, maar de data vergeten uit te zetten, zo ben ik 60 euro kwijtgeraakt en stond ik -50 omdat ik internet gebruikte via belminuten. Dit wil iik niet nog eens door whatsapp/internet. Daarom vraag ik dit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
900

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, Whatsapp is gratis. Of je nu in China of Amerika of thuis zit. Je hoeft alleen te betalen voor je internet, maar in jou geval als je op een WiFi spot zit is dit ook gratis.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Let er in het laatste geval wel op dat wifi-hotspots onveilig zijn. Je zou een VPN-dienst kunnen overwegen voor gedurende je vakantie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding