ik heb een samsung galaxy gio,en heb video's gemaakt maar hoe zet je die via je mobiel op je pc? Graag een programmatje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Download het programma Kies.
Hiermee kun je vanaf je Samsung bestanden overzetten naar je PC.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt overigens wel je kabeltje nodig..

Je kan ook kies AIR als app downloaden. Dan kun je je telefoon draadloos met de PC verbinden. Je typt in de browser van je PC het adres in wat op je mobieltje ziet en dan verbind hij met de PC. Hiervoor moet je wel beschikken over WI-FI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt,maar mijn usb gaten zijn kapot,dus zoek een ander programmatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de air app download kan je over wifi. dan heb je geen kabeltje nidig. Wat je ook kan doen: op sd kaartje in je telefoon doen en dan zorgen dat de filmpjes daarop staan. dan in een readers stoppen en naar je pc kopieeren plakke. En als je computer geen kaartleser heeft gebruik dan snel even die op school, werk of van een vriend. kun je hem daarna per dropbox of email aan jezelf sturen.