Waarom komt mijn sms niet aan?

Sinds ik een nieuwe telefoon (LG GM750 Layla) heb, komen mijn smsjes niet meer aan zodra het een dubbele of langer is (dus meer dan 160 tekens). Ik krijg wel gewoon een melding dat het bericht verzonden is, maar de ontvangende partij ontvangt dus gewoon niets. Bij een 'normaal' smsje onder de 160 tekens doet dit probleem zich niet voor.

Aan mijn provider is niets veranderd, ik gebruik nog steeds mijn Vodafone-nummer dat ik daarvoor ook al had.

Iemand ideeën, tips...?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Misschien heb je in je telefoon een instelling om geen langere smsjes dan 1 te kunnen sturen?

Weet je zeker dat niemand dubbele smsjes ontvangt, of gebeurt het alleen bij een specifieke ontvanger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ook vodafoon en t zelfde probleem,myn gsm is echter n oud rot ding. Wat ik altyd doe is n pyltje zetten,zodat ze weten dat de rest volgt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe, dat is inderdaad wel een praktische tip. Maar helaas geen oplossing voor het probleem. ;-)
Je zit aan je maximum voor die maand? Of je account is geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een abonnement, dus geen maximum. Bovendien sms ik niet zoveel, als het er meer dan tien op een dag zijn is het veel. En mijn account is zeker niet geblokkeerd, want ik kan gewoon bellen en sms'en.