Ja. Whatsapp gaat via internet of via wifi. Zonder 1 van de 2 kun je niet whatsappen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Internet of wifi? Je hebt sowieso internet nodig. Wifi is alleen de manier waarop je met internet verbinding maakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bamibal, op alle slakken zout leggen, heet dat.
Ja je hebt internet daarvoor nodig , om je berichtjes te versturen. Maar je kan natuurlijk wel gewoon op whatsapp zonder wifi of een internet verbinding, maar dan verzend hij de door jou getypte berichtjes niet.. (dan staat er nog een "klokje", en NieT 1 of 2 vinkjes).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor het verzenden en ontvangen heb je internet (WiFi of 3G/4G) nodig. Maar je kan je berichten wel lezen. Ook kun je wel berichten sturen, maar die worden pas verzonden als je weer internetverbinding hebt. Dan staat er een klokje i.p.v. een vinkje naast je bericht. Een klokje betekent dat het bericht wel verzonden is maar de ontvanger hem pas ontvangt als je weer internetverbinding hebt gehad. Een vinkje betekent dat het bericht is verzonden alleen de ontvanger hem nog niet heeft ontvangen (omdat die bijvoorbeeld geen internetverbinding heeft). Twee vinkjes betekent dat jij het bericht hebt verzonden en dat de ontvanger hem heeft ontvangen.
Conclusie: Je kan berichten wel lezen zonder internet, maar niet ontvangen of verzenden.