ik heb een samsung galaxy young en ik ben mijn vergerendelingswachtwoord(pincode) daarvan vergeten wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

Je moet een fabrieksreset uitvoeren. Als je digibeet bent kun je dit altijd meenemen naar de mobielboer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als het goed is zou je na een aantal keer de verkeerde code te hebben ingetoetst een knop moeten krijgen waarop iets staat in de trend van "wachtwoord vergeten?" klik hierop en vul het wachtwoord van je google account in, nu zou je een nieuw wachtwoord moeten kunnen instellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit werkt alleen als je 3G of wifi het doet. Als je bijv eerst een ww in moet voeren op de wifi lukt dit gewoon niet.