Hoe kan het dat er vaak een waas/vingerafdruk zichtbaar is op mijn screenprotector?

Ik heb een Iphone 5s, heb verschillende goedkope protectors geprobeerd het beeld is perfect, maar wel vaak een waas/vingerafdruk op het scherm. Een vriend heeft dezelfde gehad, die had er een geen last van. Nu heb ik action protectors en daar heb ik hetzelfde probleem. Ligt dit echt aan de goedkope protector, of is dit normaal? Ik verspeel liever geen tientallen euro's meer aan dure protectors omdat je vaak 2 pogingen minimaal nodig hebt om hem erop te plakken, daarnaast slijten duren protectors ook en bied mij dat de garantie dat die niet die waas hebben? wie herkent deze waas? Als het beeld uitstaat zie je ook echt op die plek een vingerafdruk staan!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Beste Dennis,
Ik herken het zelf ook! wat ik toen heb gedaan was een goedkope screenprotecter en wat geprobeerd. Nu werkte het volgende bij mij:
Met een droog doekje ( ik had zo'n gele ) het scherm heel goed schoongemaakt en toen de goedkope screenprotecter er op geplakt en zo is het mij gelukt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb nu even de protector eraf, en gek genoeg is de waas zelfs op mijn normale scherm even geweest! Nu lijkt het weer even gord te gaan, ik twijfel een defect display of gewoon vette vingerafdrukken. Ik hoop en denk het laatste, als het scherm stuk is lijkt mij niet dat je die strepen kan wegvegen?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het wel makkelijk zien door je telefoonscherm te bekijken in het licht en je telefoon een beetje te draaien. Zie je het dan zitten op het glas en kan je het wegvegen dan is het op het scherm. Maar zie je het eronder zitten. Dan is het een defect.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hem even helemaal schoon geveegt met een doekje, moest wel goed wrijven maar hij is helemaal schoon en hekder het scherm als hij ook uitstaat, dus dan lijkt het in orde?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja als je tegen het licht niks ziet, dan is het in orde! dan maakt het niet uit welke screenprotecter erop plakt.
Tip: plak de onderkant goed bij de home button, Ga daarna rustig met een pinpas erover heen, zo strijk je het mooi vlak en krijg je geen lucht eronder.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wedereim bedankt voor je reactie, ook in het licht niets te zien gelukkig. Ik deed hem stifvrij maken met een doekje, daarna nog eens extra met plakband aanstippen, en dan is hij volledig stofvrij, en dan de protector erop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super! graag gedaan.