nummer veranderen voor enkele weken whatsapp?

hallo
ik ga voor een paar weken naar amerika en heb daar ook een amerikaans nummer. Nu weet ik dat je je nummer kunt veranderen bij whatsapp. Maar kan ik na enkele weken ook weer terug veranderen naar mijn oud nummer? en heeft dit gevolgen voor mijn contacten, enz?

alvast bedankt voor de hulp

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je hoeft je nummer niet te wijzigen: als je een andere simkaart in je telefoon stopt, vraagt Whatsapp of je het nummer wilt wijzigen. Als je op 'nee' drukt, kun je gewoon je Nederlandse nummer blijven gebruiken om te whatsappen. Dit heeft geen gevolgen voor je contacten (dat zou het überhaupt niet hebben aangezien contacten op je telefoon worden opgeslagen) en berichten.