Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met mijn nokia 3210 bellen in India?

Of wordt het type netwerk niet ondersteund?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je telefoon ondersteunt de netwerken GSM 900 en
GSM 1800 (zie eerste bron). Zo te zien zitten alle GSM providers in India op een van deze types (zie tweede bron). Dit zal dus prima gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ligt volgens mij aan je provider, waarschijnlijk gewoon wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft niks met de telefoon te maken maar met de provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft wel degelijk met je telefoon te maken. Er zijn verschillende type GSM netwerken in de wereld, en mobiele telefoons ondersteunen hiervan maar een aantal.
Ja hoor, met het toestel kan je wel bellen. Of het met de provider kan?
Het beste kun je sowieso in het land zelf een prepaid kaartje aanschaffen en dat in je toestel stoppen, is een heel stuk goedkoper dan gebruik maken van je eigen abonnement.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan. Het is alleen hardstikke duur. In sommige landen moet je betalen om gebruik te maken van het netwerk, ik heb dit o.a. in de V.S. al eens gehad. In Nepal heb ik gebeld vanuit verschillende telefoonhuizen, die heb je in India ongetwijfeld ook. Dit is veel goedkoper als bellen met je mobiel. Je kunt ook in India een prepaid kaartje kopen (of een andere telefoon met kaart, die kosten daar namelijk helemaal niks), ook dit is stukken voordeliger dan bellen met je eigen telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding