Als MSN blijft aanstaan op de BlackBerry kost dit dan datategoed?

Hallo. Ik heb altijd mijn MSN aanstaan op mijn BlackBerry maar kost dit datategoed? (hoeveel kb/mb) Ik heb onbeperkt internet maar de snelheid word minder na 2 giga verbruik.

Alvast bedankt.
ImaBite

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Simpelweg ja. Wat MSN doet als hij aanstaat is check of er nieuwe mensen online zijn gekomen, of mensen mogelijk offline zijn gegaan of er kan een bericht binnenkomen. Dit checkt MSN elke zoveel seconden wat misschien wel heel weinig is, maar zeker data kost. Wees dus voorzichtig met wat je allemaal open hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Lijkt mij wel, want je bent online dan.
Maar ik heb geen BlackBerry dus ik kan het helemaal fout hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kost nog data. Omdat die toch de hele tijd "kijkt" naar nieuwe berichten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kost dit nog geen halve mb als die de hele dag aanstaat! Blaclberry's zijn heel zuinig met internetgebruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kust data tegoed omdat hij om de 10 sec ongeveer kijkt of er nieuwen berichten zijn.
Ik heb alleen geen idee hoe veel.