Kost het Ziggo Alles in 1 pakket € 53,95 inc. of excl. btw? En moet ik nog extra dingen kopen om het te laten werken?

Ik ben van plan Ziggo Alles in 1 pakket Plus te kopen. Hier is een link voor het pakket: https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/tabs/4/specificaties/ Op dit moment heb ik standaard analoge kabel van Ziggo of hoe dat dan ook heet en ik heb internet en telefonie van KPN. Het Alles in 1 Plus pakket kost evenveel als alles wat we nu gebruiken. Maar dit vond ik een beetje raar want je krijgt allemaal HD zenders etc. erbij. Daarom vraag ik me af of het € 53,95 inclusief of exclusief btw kost want ik zie het nergens staan. Moet ik ook nog een Modem/Router erbij kopen (Ik dacht dat ik ergens zag staan dat ik die erbij krijg, maar ik weet het niet zeker) of nog andere dingen erbij kopen? Of zit alles wat ik nodig heb bij het pakket? (Ik koop het pakket dan met de HD Recorder voor € 50) Ook vraag ik me af of 60 Mbit/s veel is of weinig vergeleken het gemiddelde. Is het goed genoeg voor mij? Ik woon met 2 mensen in het huis en we hebben 2 laptops, 2 telefoons en 1 IPad (En nog wat andere kleine dingen, maar deze apparaten zitten we het meeste op Wi-Fi). Ik game op mijn laptop (Niet Hi-End games als Battlefield 3 ofzo, de game die de beste graphics heeft die ik speel is DayZ en dat zijn niet hele goeie). Ik download ook best vaak en elke avond kijk ik veel filmpjes op Youtube. Als jullie meer informatie of suggesties hebben over dit Alles in 1 Plus pakket of over internet/tv/telefonie in het algemeen, dan hoor ik het graag!
Bedankt voor het lezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De 53,95 is inclusief BTW
Het modem krijg je gratis in bruikleen
Bij 2 laptops en een IPad moet 60mb echt zat zijn, al zullen sommige mensen dat te weinig vinden. Als ik zie waar jij het voor gebruikt, is het zat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je hebt een modem en en tv ontvanger nodig. Verder niets.
Mocht je twijfelen, kan je altijd nog ff met Ziggo bellen natuurlijk.