Is het erg nadelig als mobiele providers het dataverbruik per sessie afronden op 100 kb?

Ik wil met een iPhone de hele dag email en whatsapp gebruiken. Als dit hele korte sessies zijn, dan kost me dit per 10 sessies al 1000 mbit. Wie heeft ervaring hiermee? De providers Hi en Hollandse Nieuwe ronden elke sessie af naar boven op 100 kb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel natuurlijk per 10 sessies kost me dit 1000 kb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit waar is, dan is het waarschijnlijk de volgende sluwe zet van de providers om grof geld te verdienen aan het vertrouwen van hun consumenten.

Antwoorden (1)

Nee 100kbx10 = 1mb dus er word maar op hele kleine getallen afgerond daar zul je niks van merken.