hoe moet ik vanuit Nederland naar een ander Nederlandse nummer bellen in Frankrijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik slaag erin als ik 0031 voor het nummer zet en de 0 van het gewone nummer weglaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien heeft de ander de voicemail uitgezet (dit wordt aangeraden als je in het buitenland belt (scheelt in de kosten) en heeft hij of zij de gsm niet snel genoeg kunnen opnemen.
Probeer eens te sms'en.
Gewoon bellen je hoeft niks aan het nummer te veranderen
Alleen als je vanuit het buitenland wil bellen moet je er 0031 of +31 voorzetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een 06 nummer in Nederland draait, hoef je daar nooit iets voor te zetten. Je kunt niet weten waar dat 06 nummer zich bevindt. Je betaalt ook niks extra's als jij iemand belt op zijn 06 die op dat moment in het buitenland is. Jij betaalt het normale tarief (uit je bundel). Degene die het gesprek ontvangt, betaalt voor het ontvangen in het buitenland (roaming).

Het is wel verstandig om alle nummer die je opslaat in je telefoon te voorzien van +31 voor het nummer (dan de '0' wel weglaten). Niet alleen voor mobiele nummers, maar ook voor vaste nummers die je in je telefoon opslaat. Binnen Nederland merk je er niks van, maar in het buitenland heb je dit wel nodig als je iemand vanuit bijvoorbeeld Spanje wilt gaan bellen.

Let er wel op dat bellen vanuit het buitenland nog steeds prijzig is. Het wordt wel goedkoper, maar het kan nog steeds aardig in de papieren lopen.