Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn foto's terug ?(samsung s3 mini)

Ik heb de foto's op mijn sd kaart perongeluk verwijderd. Toen ik ze wou terughalen stuurde mijn vriendin foto's dus nu zijn ze overgeschreven. Ik heb gelezen dat ik ze dus niet meer terug krijg.

Maar bij whatsapp (gesprekken) staan de foto's nog wel maar ik kan ze niet openen. Weet iemand of en hoe dat kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
909

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De foto's in whatsapp worden samen met alles van whatsapp eens per dag gebackupt naar je SD-kaart dus ga naar je instellingen en doe nu een backup en check je SD kaart in principe heb je dan je fotos

(de rede dat dit kan is dat alles wat je op whatsapp binnenkrijgt op je telefoongeheugen wordt opgeslagen en niet op je SD zoals velen denken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je Whatsapp heeft (denk ik) louter de thumbnails nog op de telefoon of op de SD kaart staan. Helaas zijn de foto's waar deze naar verwijzen waarschijnlijk gewoon weg. Wat je nog kunt doen is het volgende: het telefoon en SD geheugen doorspitten op de PC (alle mapjes openen) zodat je ze misschien ergens terugvindt. Een andere optie is om het programma Recuva te draaien (downloaden op Piriform.com) en vervolgens op de SD kaart en het telefoongeheugen een volledige scan (deep scan) te doen. Dit kan je instellen onder de opties die rechtsbovenin het programma gegeven zijn.

De slaagkans om de foto's te herstellen via een herstelprogramma als Recuva is echter miniscuul als de telefoon in de tussentijd weer nieuwe informatie heeft opgeslagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding