Ben ik mijn (whatsapp) gesprekken kwijt als ik mijn USB-opslag formatter?

Sinds gisteren zijn al mijn foto's, video's en muziek plots uit mijn telefoon verwijderd. Heeft er iemand enig idee of en hoe ik deze nog terug kan zetten.
Nu kan ik mijn galerij op mijn Samsung Galaxy Note I niet meer openen en ook de camera niet. Ik krijg steeds een melding waarin staat dat mijn geheugen te vol zit en dat ik bestanden moet verwijderen. Maar ik kan mijn bestanden lijst niet openen omdat ik ook daar de melding krijg dat mijn geheugen te vol zit. Nu staat er een melding op mijn telefoon met erin dat ik mijn USB-opslag moet formatteren. Maar dan ben ik alle bestanden kwijt en dat kan ik er NIET bij hebben aangezien er belangrijke dingen op staan. Is er een oplossing en als ik het toch moet formatteren, ben ik al mijn gesprekken op bijv. whatsapp kwijt, of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

Het ligt eraan of je whatsapp op je sd kaart of op je interne geheugen zit...