Wat betekend lease bij telfort?

Ik heb de reclame van telfort gezien voor de smartpackers. Kort daarna ben ik naar de site van telfort gegaan en heb de Samsung Galaxy S4 mini gezien voor €22,-. Maar er staat Lease of koop het toestel, maar als het abonnement afloopt en je heb lease gekozen, moet je het toestel dan weer teruggeven of mag je het toestel houden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Leasen is eigenlijk een soort huren. Je betaalt een vast bedrag per maand, afhankelijk van het toestel en je wordt geen eigenaar. Het is mogelijk om een toestel voor 1 of 2 jaar te leasen. Iedere aanbieder heeft zo haar eigen voorwaarden. Maar altijd is het toestel verzekerd en moet het gerepareerd worden, dan krijg je binnen 1 dag een leentoestel. Je kiest zelf welk toestel je wilt leasen, en daarmee ook het bedrag dat je per maand kwijt bent aan je toestel. Als het abonnement afloopt, kun je je toestel omruilen, inleveren of overnemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je leaset moet je het toestel als je abonnement afloopt weer terugsturen aan de provider.