Nee, daar moet toch echt een lader aan om er stroom in te krijgen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar de zon is een bron van energie dat moet hem toch energie afgeven?
ronron1212
10 jaar geleden
Is een andere energie die je telefoon nodig heeft of heeft je telefoon een zonnecel.
Amadea
10 jaar geleden
Alleen als jij er een zonnecollector bij hebt liggen, en een speciale accu die de energie daarvan voor de telefoon geschikt kan maken.
Ritsuka
10 jaar geleden
Jij overleeft toch ook niet op alleen zonne energie
Nee dit gaat niet. Wel met een zonne-energie oplader die te koop zijn. Vanuit de zon kan men energie halen, alleen die energie moet nog omgezet worden naar elektrischiteit. Vandaar dat je niet je accu kan opladen in de zon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, als je dat doet gaat je accu kapot omdat deze te warm wordt en dan krijg je kans dat deze bol wordt en ontploft. Niet proberen dus. Bij de bron staat een linkje naar de zonne opladers voor de telefoonaccu die op google shopping staan