Hoe kan het dat het digitale TV-signaal en de internetsite en -fora van Ziggo helemaal uit de lucht zijn?

Sinds 15 minuten geen enkel signaal meer, telefoon en internet doen het nog wel. Zelfs het informatienummer is dood. Hoe kan zoiets gebeuren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb inderdaad precies hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik op dit moment ook al last van! Heeeeel vervelend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook geen telefoon :(
Alles weg, maar gelukkig doet internet het nog wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ook Ziggo en anologe tv en telefoon en internet ..woon in het westen en nergens last van....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb alleen nog internet en radio, had me zo verheugd om lekker film te kijken op de bank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook alles van ziggo en ik had ook niks.Zelfs mijn moeder die zogenaamd niks heeft van ziggo had geen televisie.Schandalig dat zoiets anno 2010 nog gebeurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Epic fail!

Het beste antwoord

Geen idee 1 ding weet ik wel ping test naar ziggo.nl werkt nog wel.. ik denk dat ze door angst voor overbelasting de website even down hebben gegooit zodat mensen niet oplossingen gaan zoeken op hun site wat weer een nieuwe storing kan veroorzaken of verslechteren door top drukte.

Toegevoegd na 21 minuten:
Middels 22:32 / 16-03-10 kan ik melden dat in overijssel ziggo tv analoog het weer doet! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het betreft hier een landelijke storing van Ziggo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe hoi, een grote storing! Dus over 9 maanden zijn de beschuit met muisjes in de aanbieding!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou dit de nieuwe landspolitiek tegen de vergrijzing zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol stippel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eigenlijk wel genoeg kinderen! Ik ga rennen voor mijn leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol @Deidre,
paracetamol is een prima voorbehoedsmiddel trouwens, moet je het tabletje wel tussen je knieen houden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, een condoom tussen je knietjes houden werkt dan ook. Of een zwangerschapstestje.
Hier in het noorden van het land ook bagger.
Het zal Ziggo weer eens niet zijn, zucht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit ook in het Noorden, de tv doet het niet, kan niet op de Ziggo site komen om te zien hoe wat waar storing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit in het midden van het land. Heb ook Ziggo (helaas). Maar deze keer doet alles het toevallig bij ons. Niet te geloven!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bofkont!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij ook....ik woon in het westen,maar ja zondag wij moeten op het forum kunnen komen he hahahaha
zondag
14 jaar geleden
Ja Muts52, hardstikke leuk forum. Ik ontdek er telkens weer iets nieuws en lolligs. Kan het iedereen aanbevelen.
Zij snappen het zelf ook niet omdat het probleen in zwolle is ontstaan . en zij kunnen tot nu toe nog niet begrijpen dat heel Nederland plat ligt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons in het Noorden was er ook geen signaal.
Dus geen tv internet en telefoon, wat even afkicken was voor mij.
Ik hoorde vandaag van iemand dat er nieuwe kabels waren getrokken, en dat dat mis was gegaan.