Hoe moet je de iPhone goed opladen zodat de batterij beter/normaal werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Gewoon aan het snoer wat bijgeleverd is, ik denk rond de 6 à 7 uur dat hij de hele dag mee kan
Mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Iphone heeft een Litium-Ion batterij, deze batterijen behouden hun capaciteit het beste tussen 5% en 95% opgeladen en ze blijven goed door ze vaak op te laden.

Het beste is dus om hem nooit helemaal op te laden, maar opzich kan je daar niet zoveel aan doen, dus dat maakt niet uit.

Het belangrijkste is om hem eigenlijk nooit onder de 5% te laten komen, als dat een keertje gebeurt is het niet erg, maar je moet hem daarna zo snel mogelijk opladen, en hem al helemaal niet een week wegleggen met een lege batterij, hierdoor gaat de batterijduur heel erg achteruit.

Het beste is dus om hem eigenlijk elke dag op te laden (als je gaat slapen bijvoorbeeld) en hem nooit ongeladen weg te leggen, of hem helemaal leeg laten lopen.