hoe vodafone mobile protect te omzeilen?

nieuwe telefoon (iphone) dus simkaartje verknipt tot goeie formaat.
Toen het de bedoeling was om al mn foto's over te zetten bleek dat er een block op mn telefoon stond door een app die ik eerder eens heb geïnstalleerd (vodafone mobile protect)
Er staat dat ik mn code in moet voeren en verbinding moet hebben met een netwerk, wat lastig gaat zonder simkaart ..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (1)

Je foto's, contacten en dergelijke zijn het makkelijkst te bewaren in de cloud - en zo weer in te zien op je nieuwe iPhone, je telefoon inhoud (apps etc) over te zetten via iTunes.

Als ik het goed begrijp heb je dat allemaal al gedaan en moet je nu de toegangscode voor je telefoon invoeren. Als het goed is kun je dit ook zonder simkaart doen. Het is de toegang tot je telefoon. Voor je simkaart krijg je een aparte pop-up met de vraag of je je sim wil ontgrendelen (kun je ook annuleren als je simkaart er nog niet in zit).

Overigens is het niet verstandig om te knippen aan je simkaart. De kans is groot dat je hem beschadigd. Bij Vodafone kun je een nieuwe simkaart krijgen voor je iPhone (nanosim voor 4/4S of microsim voor de 5/5C/5S).

Toegevoegd na 1 minuut:
Verbinding met het netwerk kan ook via wifi en eventueel kun je een reserve simkaart bij een Vodafone winkel halen. Je zult niet de eerste zijn die dit komt vertellen ;)