Help ik heb een probleem met mijn samsung wave ?

Ik heb een samsung wave .als ik een sms verstuur of krijg geeft mijn telefoon aan dat mijn geheugen niet voldoende is en dat ik sms jes moet wissen .Nou bewaar ik bijna nooit mijn smsjes ..maar als ik mijn telefoon uitzet en dan weer aan krijg ik al mijn verstuurde en verwijderde smsjes weer terug .Hoe kan ik van die vervelende probleem afkomen ??Heeft iem hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja ik had het eerst ook je moet een geheugenkaartje van 8 GB kopen dan ben je ervan af ;)
Bronnen: