Ping niet, dat kan alleen op een Blackberry (al kun je wel Ping Chat downloaden). Whatsapp is wel gewoon te downloaden op de Iphone. Let wel op dat je hiermee niet teveel internet verbruikt, als je gebonden bent aan een limiet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Whats app wel, ik heb ook iPhone 3G en daar werkt het ook bij? Echt Bbm kan niet dat is eigendom van bb, maar je hebt wel andere soort gelijke programma's