Hoe vind ik het goedkoopste abonnement bij een blackberry torch?

Ik wil graag een blackberry Torch 9800 aanschaffen met een abonnement, alleen zijn er zoveel aanbieders. Momenteel heb ik oude nokia met prepaid waardoor ik niet zoveel weet van abonnementen. Ik heb geprobeerd alle kosten in schema's te zetten maar bij de berekening maak ik steeds kleine foutjes waardoor het niet klopt. Verder wordt er op de vergelijkingswebsites de aansluitkosten en het blackberry-internet niet meegenomen in de totaalprijs waardoor het niet makkelijk te zien is welk abonnement het goedkoopst is.
Daar komt nog bij dat ik redelijk veel sms en weinig bel, en dat is erg moeilijk te combineren in een abonnement.
Ik bel ongeveer 30 minuten per maand, en verstuur bijna 300 / 400 smsjes per maand verder ik wil graag onbeperkt internet.

Het gaat om de totaalprijs. (inclusief abonnementskosten, aansluitkosten, blackberry internet etc.)

Heeft iemand tips hoe ik het beste te werk kan gaan om het goedkoopste abonnement te krijgen?

Verder twijfel ik nog of ik zal wachten op de nieuwe Blackberry Bold 9900, misschien heeft iemand daar ook tips over?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alle tips zijn welkom!

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het handigst is toch om zelf in Excel een overzicht te maken van alle kosten. Zo hou je het overzichtelijk en haal je de foutjes er snel uit. Bovendien heb ik zelf nog geen vergelijkingssite gevonden die voor mij 100% goed werkt. Het kost zo misschien eventjes wat tijd om alle mogelijke combinaties op een rij te zetten, maar dan weet je zeker dat het ook goed is.

Er gaan slechte verhalen rond over de BlackBerry Torch 9800. Zo zou het toestel traag werken, werkt het besturingssysteem niet helemaal soepel met het touchscreen en loopt hij af en toe vast.
Als het goed is komt dit jaar nog een nieuwe versie van de Torch uit: de BlackBerry Torch 2. Deze qua specificaties een aantal aanzienlijke verbeteringen gekregen: hogere schermresolutie, veel snellere processor en een nieuw besturingssysteem.

De BlackBerry Bold 9900 (ook wel BlackBerry Bold Touch genoemd) heeft ook uitstekende specificaties. De vraag is alleen of het display van het toestel niet te klein is om echt te gebruiken als touchscreen. Voor eenvoudige bewegingen is dat natuurlijk geen probleem, maar verwacht geen ingewikkelde gestures.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op internet zoeken bij de goedkoopste