Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor adapter heb ik nodig als ik naar engeland ga en mijn mobiel daar wil opladen?? mvrgr anja heeren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zo eentje
Je kunt nog beter een zgn. wereldstekker kopen, dan kun je overal terecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je elektrische apparaten meeneemt, houdt er dan rekening mee dat ze in Engeland andere stekkers en stopcontacten hebben. Een reisstekker is dus een must als je je wilt scheren of je haar wilt fohnen. Dit geldt ook voor de elektrische aansluiting op de camping. Speciale stekkers zijn meestal in de kampwinkel verkrijgbaar. Als je in een B&B of hotel bent, zijn er vaak mogelijkheden tot het maken van thee en koffie met een elektrische waterkoker. Het stopcontact zit hiervoor vaak laag bij de grond. Als je de stekker in het stopcontact hebt gedaan, moet je ook het knopje indrukken dat bij het stopcontact zit. (bovenkant van knopje is dan vaak rood). Als je het knopje niet aanzet, kun je tot Sint Juttemis wachten tot het water kookt.

Deze moet je hebben:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding