Wat is de nieuwe Blackberry die op de markt gaat komen?

De Torch is namelijk al weer een tijdje geleden (paar maanden) en met de IPhone 5 die er aankomt dacht ik dat Blackberry misschien ook weer met een nieuw toestel komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk maar eens op www.crackberry.com

Het beste antwoord

De nieuwste blackberry die ongeveer in de zomer in Nederland zal verschijnen is de Bold 9900, als je deze vergelijkt met de bold 9780 dan heeft die mooier scherm (lees: hogere resolutie), hij is veel sneller en hij is veel degelijker gebouwd, net als de iPhone 4 krijgt hij een metalen band rondom. daarnaast wordt die wat platter. Ook zal er NFC op zitten, hiermee kan je in de toekomst betalen bij supermarkten etc. nog een opkomende techniek.

verder geen prijzen of precieze release datum bekend.

de 9900 zal voor Europa zijn, en de 9930 voor Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Blackberry gaat door het de huidige lijnen.
Er komt een nieuwe Bold Touch, vergelijkbaar met de huidige Bold 9780 maar dan met touchscreen.
Ook komt er een nieuwe Torch, gemakshalve de Torch2 genoemd.
Tenslotte komt er een goedkope opvolger van de Curve 8520. Dit wordt waarschijnlijk een prepaid toestel onder de naam Curve 8980.

Naar verwachting komt de Torch2 in september in Nederland, de Bold Touch in december en de Curve 8980 in juni.