weet iemand of je een playstore kaart in de ah kan kopen?

bij de ah in woudenberg? of gewoon bij kleinere albert heijns in het algemeen, maar ook grote? of iemand dit weet? er heengaan 10min fietsen en dan voor jan doedel komen is ook niet alles =L

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Deze kaarten zijn in Nederland officieel helemaal niet te koop, wel zijn er sites die ze online verkopen en eerst inkopen in andere landen, deze zouden wel werken in de Nederlandse play store. In de eerste bron is een site waar je een kaart kan kopen maar ik vind het lastig te bepalen hoe betrouwbaar zo'n site is.