Waarom kan ik niet naar 4 cijferige nummers sms'en?

Ik heb me per ongeluk geabonneerd op een service, en daarvoor heb ik mijn nummer gegeven. Erg dom, ik dacht dat het gratis was, ik had natuurlijk beter moeten weten. Het kost €12 per week! Ik kreeg net een sms'je van 8444 en daarin staat onder andere dat als ik wil stoppen met het abonnement dat ik STOP moet sms'en naar 8444. Maar mijn probleem is dat ik helemaal niet naar 4 cijferige nummers kan sms'en!! Ik kan namelijk ook nooit nummers aanvragen bij de radio, of op iemand stemmen bij x factor. Waarom weet ik niet?! Mijn iphone geeft nl steeds meteen een foutmelding... Hoe los ik dit op? Ik ga echt geen €12 per week betalen!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

Je kan je uitschrijven op payinfo.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tnx

Andere antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde probleem gehad met hetzelfde nummer.Ik heb stop 8444 via beantwoorden verstuurd.Binnen 3 seconde was ik uitgeschreven.