kan je mobiel verven??

ik heb een samsung J700
en ik vind de kleur niet mooi
kan ik hem dan verven????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Het beste antwoord

lijkt me niet verstandig het toetsen bord te verven van de telefoon loopt alle verf je toestel in
de achterkant kan wel maar dan moet je er eerst primer opzetten zodat je plastic kunt schilderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Haal je mobiel uitelkaar en spuit de kunsstof delen in een kleurtje. Hou er wel rekening mee dat het met een paar maanden helemaal versleten is.

Dus, ik zou het niet doen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou hem niet verven. Dit gaat geheid bladderen. Maar je kunt je mobiel wel creatief decoreren met CD/DVD marker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor je kan hem gewoon verven als jij dat wil.Je legt hem in een verfbad,dan is hij kapot en kun je naar de winkel een nieuwe uitzoeken en gelijk in de gewenste kleur.Waarschijnlijk moet je dan wel iets betalen.