iPhone 4 hoes

Is het beter om een iPhone 4 hoesje te kopen en gebruiken gaat hij namelijk snel kapot zonder?

Vind hem zonder veel mooier dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ik vind het ook minder mooi, maar daarom heb ik gekozen voor een zogeheten Pouch.

Zelf heb ik een pouch van Krusell, die bevalt prima. Zo blijft je iPhone gewoon zoals ie hoort en als je hem in je broekzak doet is ie beschermt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hoes beschermd zeker en is i.c.m. Een screenprotector heel handig en nuttig voor je iPhone 4 ik heb dat zelf ook en omdat mijn hoes helemaal doorzichtig is en van plastic-siliconen combi die er goed omheen zit, hierdoor heeft hij al vele vallen overleefd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een hoes beschermt dat is wel duidelijk het is erg goed voor een kwetsbare scherm enz

lichter aan hoe je er met je Iphone 4 omgaat. ik persoonlijk zo wel een hoe kopen maar ik ben ook niet zo zuinig op mijn spullen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 4 hoesjes heb je gelukkig in vele smaken. Je hebt van die hele dunne skins voor je hele iPhone die je nauwelijks ziet, maar toch je iPhone beschermen tegen krassen en vuil. Zoek maar eens naar de BodyGuardz iphone 4 screen protector. Wil Je wat meer klasse, dan is een mooie lederen iPhone 4 hoes ook een prima optie. Sena of het Spaanse merk Piel Frama verkopen hele mooie lederen hoesjes.
Wil je een siliconen hoesje, dan is de Switcheasy colors of de SwitchEasy Vulcan een goede optie.
Succes!