Hoe kan ik bestanden van mijn samsung galaxy s3 mini overzetten naar sd-kaart?

Bijvoorbeeld: foto's, muziek. Ik heb het geheugen van mijn telefoon te vol staan en wil het graag naar mijn laptop overzetten, maar meer en deel staat niet op mijn sd-kaart. Hoe kan ik dit overzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je hulp! Mn telefoon is nu een stuk sneller!!

Het beste antwoord

Heel simpel: Ga naar instellingen, klik op applicaties, klik op ‘Mijn bestanden’, Selecteer ‘SDCard0’, Kies je applicaties of bestanden die je wilt verplaatsen door je vinger voor een paar seconden op het scherm te houden, selecteer ‘Verplaats’ (het kan ook een ander woord zijn, maar iets dat erop lijkt) selecteer ‘ExtSDCard’, en klik dan op ‘Hierheen verplaatsen’. En het is klaar! Als mijn uitleg niet duidelijk is, hier is een video, met net dezelfde gsm dan jou, en net dezelfde uitleg ;) Succes verder! http://www.youtube.com/watch?v=1fJPbke1Zkc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan verplaats geen apk's, dus dan werkt dit gelijk al niet. Het werkt wel met data.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je hulp! Mn telefoon is een stuk sneller!!