Sms ik wel gratis naar het buitenland?

Mijn vriendin is gisteren vertrokken naar Griekenland en we houden contact per sms. We hebben allebei hetzelfde abonnement (Samsung Galaxy S Plus met onbeperkt sms'en).

Zij beweerde dat mijn sms'jes gratis zijn, omdat ik nog in Nederland ben. Zelf sms't zij minder, omdat ze er wel voor moet betalen en ons abonnement al duur genoeg is.

Morgen vertrek ik zelf naar Duitsland en dan zijn we allebei in het buitenland. Het ligt voor de hand dat we dan minder sms'en, alleen What's Appen vanuit het hotel.

Nu vroeg ik me af of mijn sms'jes wel écht gratis zijn. De site van Hi is daar maar bar onduidelijk over, die zegt alleen iets over bellen en prepaid. Vallen mijn sms'jes aan haar binnen mijn bundel omdat ik in Nederland ben, of daarbuiten omdat zij in Griekenland zit.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

wat je vriendin zij klopt, alleen vanuit het buitenland smsen kost wel geld. maar in het binnenland gelukkig niet.