Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sms ik wel gratis naar het buitenland?

Mijn vriendin is gisteren vertrokken naar Griekenland en we houden contact per sms. We hebben allebei hetzelfde abonnement (Samsung Galaxy S Plus met onbeperkt sms'en).

Zij beweerde dat mijn sms'jes gratis zijn, omdat ik nog in Nederland ben. Zelf sms't zij minder, omdat ze er wel voor moet betalen en ons abonnement al duur genoeg is.

Morgen vertrek ik zelf naar Duitsland en dan zijn we allebei in het buitenland. Het ligt voor de hand dat we dan minder sms'en, alleen What's Appen vanuit het hotel.

Nu vroeg ik me af of mijn sms'jes wel écht gratis zijn. De site van Hi is daar maar bar onduidelijk over, die zegt alleen iets over bellen en prepaid. Vallen mijn sms'jes aan haar binnen mijn bundel omdat ik in Nederland ben, of daarbuiten omdat zij in Griekenland zit.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
463

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wat je vriendin zij klopt, alleen vanuit het buitenland smsen kost wel geld. maar in het binnenland gelukkig niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding