hoe zet ik mijn samsung s4 terug naar fabrieks instellingen?

ik wil heel mijn telefoon resetten omdat ik hem verkopen wil, ik weet alleen niet hoe

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het advies wat hier gegeven wordt niet zomaar opvolgen. Er kan iets misgaan en dan zit je natuurlijk met de gebakken peren. Je kunt het beste de telefoon naar een telefoonzaak brengen zodat zij veilig je telefoon kunnen resetten. Gaat er iets mis dan dragen zij daar de verantwoordelijlheid voor. Veel succes nog !

Antwoorden (2)

Settings > Accounts > Back up and reset > Factory data reset > Reset device > Erase everything.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Druk de hombutton en de bovenkant van de volumebutton in. Druk ondertussen de powerbutton in totdat de telefoon trilt. Als het goed is zie je nu een android logo. Zodra je dit logo ziet, laat alle knoppen los. Vervolgens kom je in een menu waar je een Factory reset kan uitvoeren