wat te doen tegen vreende internet verbinding?

Zie op de foto wat ik krijg.
De ene keer is het pijltje lings uit, de andere keer weer de rechter en soms branden ze allebei of knipperen ze.
Wat kan ik hieraan doen?
Zit heel dicht bij de router (sitecom) en laptop, pc en xbox die er verder vanaf staam werken perfect.
Alleen mijn Sony xperia z heeft er last van.
Hij is eergisteren gerepareerd omdat het scherm gebroken was.
Ik weet niet of dit een probleem is geweest voor de wifi antenne, maar dat lijkt mij niet aangezien ik volledig bereik heb.
Graag een oplossing

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
volgens mij staat ene pijltje voor upload, de ander voor download
capthavoc
10 jaar geleden
idd dat kan het probleem dus niet zijn? dat is simpelweg een vrij uitgebreide up en download indicator meer niet.
maar wat doet je internet zelf ?
test het eens met een youtube filmpje of zoiets

Antwoorden (1)

linker is upstream, rechter is downstream. staat los van je daadwerkelijke verbinding. je hebt verbinding
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kan geen enkele site laden of bericht sturen via het web.
Waar heeft dat mee te maken dan?