Hoe kan ik weer smsen? De berichten die ik wil sturen gaan automatisch naar outbox.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Welke provider heb je? Controleer anders of je het nummer van de smscentrale goed hebt ingevuld. Check hier de nummers:
KPN +31653131313
Vodafone +316540881000
T-Mobile +31624000000
Telfort +31626000230
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Outbox betekent dat ze nog wachten om verzonden te worden (volgens mij?), dus iig dat ze niet goed zijn verzonden. Of je hebt niet genoeg beltegoed/over je abonnement heen, of je hebt geen verbinding.

Als dat het niet is, probeer telefoon is aan uit te zetten. Kan je nog wel bellen (of gebeld/smst) worden? Dan maar contact opnemen met de verkoper.