Kan het kwaad als ik niet een originele Micro USB oplader gebruik om mijn telefoon op te laden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Nee de kabel zelf maakt niets uit, deze hebben altijd dezelfde spanning. Maar waar je wel voor moet uitkijken is het blokje waar je de usb kant in steekt en van daaruit in de stroom doet (kan even niet op de naam komen). Dit kan nog wel eens van vermogen verschillen, wat 9 van de 10 keer ook niet het geval is. Bijvoorbeeld bij iPhone en iPad heeft het 'blokje' een verschillend vermogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Adapter? :) Thanks

Andere antwoorden (1)

Nee, dit kan geen kwaad. Elke micro usb kabel is hetzelfde, ik gebruik regelmatig die van mijn ouders of van mijn vriend, die hebben een ander merk telefoon, maar wel zelfde aansluiting van kabel.