Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Apple account verwijderen, nieuwe erop, heb je dan je apps nog?

Een kennis heeft iphone, maar met apple account van een vriend. Nu wil mijn kennis een eigen account. Wat als je de account die hij nu " leent " weg haald? Gaan de apps dan ook weg? Of moet je die handmatig verwijderen? Iphone kan niet gereset worden wegens gegevens werk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
670

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij houd je de apps nog, als je gewoon een nieuw account aanmaakt en daarmee inlogt op je iPhone.
Maar dan kun je de apps die er al op staan niet meer updaten, omdat die gekoppeld zijn aan het oude account.
Als je die wilt updaten, krijg je de vraag om het wachtwoord van het oude Apple account in te voeren.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als ik ze handmatig verwijder komen ze niet mer terug lijkt me? Ik wil wel dezelfde apps weer maar op mijn eigen account, dat moet lukken toch?
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja, dat kan wel hoor, gewoon de apps verwijderen, en dan opnieuw installeren met je eigen account.
Moet je wel betalen als het een betaalde app is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding