ik word bedreigd via telefoon, wat moet ik doen?

Hallo,
Ik heb nu al een paar dagen dat iemand mij s nachts belt. Ik neem dan op en iemand zegt steeds: je gaat dood. Binnenkort vermoord ik je. Ik kan er haast niet van slapen. Hij belt ook onbekend en de politie doet er niks aan I.v.m. Gebrek aan bewijs. Weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Het beste antwoord

Ik heb zelf gewerkt bij KPN en hoe stom het ook klinkt, daar kreeg ik vaker dit soort horror verhalen te horen. Gelukkig hebben zij een speciale afdeling voor die dit soort problemen oploste. Ze kunnen de beller niet voor je traceren maar wel ervoor zorgen dat de persoon je niet meer kan bellen.

De meeste telefoon aanbieders bieden hiervoor een oplossing en die van jou waarschijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets heet inloggen op MijnKPN en dan anonieme bellers uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey Bashoogers,
Hier kon ik helaas niks over vinden op het internet. Ken jij toevallig een link of handleiding van MijnKPN? Hier nog wel een korte online beschrijving van KPN:
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/5107 En een document voor het aanvragen van een onderzoek:
http://kpn-customer.custhelp.com/ci/fattach/get/17043/0/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzkwNzg0NTAwL3NpZC9ZUzQtTW5MbA==/filename/Aanvraagformulier+Telefonische+overlast+CM++20120723.pdf

Andere antwoorden (1)

Wat ik met zo iets gedaan heb, is het volgende.
Ga naar een sportwinkel en koop een scheidsrechterfluitje.
Als 's nacht je telefoon gaat, gewoon opnemen en als het die gek is die je lastig valt het fluitje pakken en hééééééél HARD en LANG op het fluitje BLAZEN... dit geeft een heel vervelend hard geluid en daarna zul je het 's nachts zalig stil hebben, kun je eindelijk weer slapen!!

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de telefoon UITZETTEN... of zelfs een ANDER tel.nummer nemen.

Probeer het maar, het werkt!