waarom is een zwarte galaxy s2 goedkoper dan een witte galaxy s2?

ik zat te zoeken naar een niewe galaxy s2 maar nu zie ik dat een witte duurder is dan een zwarte waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De meeste mensen willen 'gewoon' zwart. Als je een witte wilt ben je een soort uitzondering met een specifieke wens. Ze verhogen de prijs ietsjes zodat ze meer winst maken. Sommige mensen willen per se de witte waardoor ze, ondanks een paar euro meer, toch de witte kopen en het bedrijf wat meer winst maakt!

Het is niet zo dat wit plastic duurder is ;)